مهره مار

ساخت وبلاگ

باید به این نکته توجه کنید که مهره مار که نقش فوق العاده ای در بخت و اقبال و جذابیت و محبوبیت فرد دارد ، مهره مار اصلی می باشد . حالا این سوال پیش می اید که چگونه به اصلی بودن مهره های مار می توان پی برد . برای تشخیص بایستی به نکات زیر توجه کنید و ازمایش های زیر را مرحله به مرحله انجام دهید :

1 ( وقتی مهره مار را از کسی خریداری کردید حتما دندان های مار و نیش های مار را هم به همراه مهره مار برای رفع شک و شبهه های احتمالی خود دریافت کنید و ان ها را بررسی کنید . )

2 ( به این نکته بایستی توجه کنید که اگر مهره های مار اصلی باشند ، اگر ان ها را در ظرف سرکه ی انگور خالص قرار دهید و مهره های مار را بر روی کف صافشان در ظرف قرار دهید تا بتوانند حرکت کنند می بینید که اگر مهره ها اصل باشند پس از مدتی به سوی یک دیگر حرکت می کنند و کم کم به یک دیگر می چسبند . ممکن است مدت زمانی که مهره ها می خواهند به هم بچسبند متغیر باشد مثلا شاید چند دقیقه طول بکشد و یا شاید هم چند ساعت و یا زمانی بین این دو ساعت اتفاق بیفتد . که بستگی به شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمانی که جفت گیری می کردند ، دارد . البته در بعضی از موارد گفته شده است که اگر این ازمایش را انجام دهید مهره مار کمی از خاصیت جادویی فوق العاده ی خود را از دست می دهند که با عنوان : قهر مهره های مار از ان یاد می کنند ، اما اصالت خود را هیچ گاه از دست نمی دهند و اگر صد بار هم این ازمایش را انجام دهید باز هم صحنه ی زیبای به هم چسبیدن ان ها را می توانید نظاره کنید.)

۳  ( از بین تمامی این راه و روش ها یک روش ساده و بسیار اسان وجود دارد . اگر توجه داشته باشید می بینید که در زیر مهره مار نقش های خاصی دیده می شود که زمان تشکیل ان ها به زمان جفت گیری مارها بر می گردد.

مهره مار...
ما را در سایت مهره مار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا راد mohremaarr بازدید : 289 تاريخ : چهارشنبه 7 شهريور 1397 ساعت: 14:09